رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان!
سرخط خبرها

استرس گردشگران عراقی از پروازهای ایرانی | تاخیر پرواز‌ها و نقص‌فنی از مشکلات رایج شرکت‌های هوایپمایی

  • کد خبر: ۱۷۳۴۲۵
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
استرس گردشگران عراقی از پروازهای ایرانی | تاخیر پرواز‌ها و نقص‌فنی از مشکلات رایج شرکت‌های هوایپمایی
رییس جامعه حرفه‌ای گردشگری سلامت ایران گفت: معضلات ناوگان هوایی کشور از جمله تعداد پرواز‌های محدود و قیمت‌های نجومی ایرلاین‌ها و عدم بهبود وضعیت این ناوگان در ایران، تاثیر منفی در صنعت گردشگری ایران گذاشته و خواهد گذاشت.

حسین نیکونام در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص تاثیر محدودیت پرواز‌ها در ورود گردشگران سلامت به کشور و مشهد عنوان کرد: تعداد محدود پرواز‌ها در ورود گردشگران سلامت به کشور به شدت تاثیرگذار است. در پرواز‌های داخلی و خارجی به سمت کشور‌های بازار‌های هدفمان وضعیت خوبی نداریم.

وی افزود: طی صحبت‌هایی که با گردشگران عراقی داشته‌ام بار‌ها گفته‌اند که یکی از بزرگ‌ترین استرس‌ها و چالش‌هایشان سفر با پرواز‌های ایرانی به ایران است. گردشگران عراقی می‌گویند که وقتی می‌خواهند با پرواز‌های ایرانی به ایران سفر کنند، با دعا و صلوات و آیت‌الکرسی مسیر پروازی به ایران را طی می‌کنند!

رییس جامعه حرفه‌ای گردشگری سلامت ایران گفت: این موضوع در ورود گردشگران به ایران تاثیر می‌گذارد. وقتی هواپیما در مسیرش یک تکان کوچکی می‌خورد، مسافران عراقی در هواپیما با صدای بلند شروع به دعا خواندن می‌کنند. معلوم است که این استرس و اضطراب در میان مسافران عراقی از قبل در کشورشان نهادینه شده است. این موضوع مستلزم آن است که روی این موضوع کار شود.

نیکونام اضافه کرد: وقتی وزارت امور خارجه، وزارت گردشگری و سازمان هواپیمایی اقدام جدی و به خصوصی در این موضوع انجام نمی‌دهند، باعث می‌شود صنعت هوایپمایی کشور وضعیت اسفناکی داشته باشد. میانگین سن ناوگان هوایی کشور بین ۱۵ تا ۲۰ سال است.

سود ایرلاین‌ها در سال گذشته کمتر از ۲ هزار میلیارد تومان نبوده است

وی خاطرنشان کرد: قیمت پرواز‌ها نیز به شدت بالا است. با وجود مظلوم‌نمایی ایرلاین‌ها، اما در سال گذشته شرکت‌های هواپیمایی کمتر از ۲۰۰۰ میلیارد تومان سود نکرده‌اند. یعنی تمام شرکت‌های هوایپمایی سود ده بوده‌اند.

رییس جامعه حرفه‌ای گردشگری سلامت ایران بیان کرد: از سوی دیگر وقتی به سرویس‌ها نگاه می‌اندازیم، تمام صندلی‌های هوایپما چسبیده به یکدیگر است. تاخیر پرواز‌ها و مشکلات نقص‌فنی ایرلاین‌ها نیز از دیگر مشکلات رایج شرکت‌های هواپیمایی است.
نیکونام عنوان کرد: وقتی این موضوعات و مشکلات در طی چند سال مدام در حال تکرار است و هیچ تغییر مثبتی در این ناوگان رخ نمی‌دهد، قطعا تاثیر منفی خود را بر روی صنعت گردشگری خواهد گذاشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->